Frozen Shadows

Frozen shadows are real

Frozen Shadows

Frozen shadows are real

غرق در تاریکی...
میلرزد...
ترسیده...
خودش را درآغوش میگیرد و به خواب میرود...
او حالا سایه یست در سرمای زندگی...
در دنیای سایه های یخ زده...

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب
  • ۹۹/۰۳/۰۸
    -_-
  • ۹۹/۰۳/۰۴
    ._.

یک عدد معتاد به نت

سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۳۹ ب.ظ

عه اینجا جزو معدود سایتاییه که بازه چقدر جالب ((:

حوصلتون سر رفت بیاید حرف بزنیم ((:

  • No4 ..

نظرات  (۵)

مرسى دوست خوبم

نمیدونم چى شد یهو اینجا رو چک کردم و چقدر خوشحالم که دیدم بیان انقدر فعاله

من همیشه بلاگفا رو دنبال میکردم هرچند تعداد فعالاش کم بود ولی وجودشون خوب بود و الان چقدر ناراحتم که از هیچکدوم خبر ندارم

بی خبری خیلی سخته

پاسخ:
منم تا چند سال پیش فقط بلاگفا میرفتم کلی دوست پیدا کرده بودم نمیدونم چیشد یهو زدم وبلاگو پاک کردم بعد اونم دیگه سراغی از هیچکس نگرفتم فقط اینجا رو زدم که سالی یه بار به زور میام :)))

قضیه اعتیاد یه چیزه قضیه بیکارى و پوچى یه چیز دیگه

من داشتم پایان نامه مینوشتم که کم کم دفاع کنم ولى الان چند روزه بیکارم و از اون طرف پاره وقت یه شغل اینترنتى دارم که اونم خوابیده

تازه من یه شهر دیگه دور از خانواده توى خونه دانشجویى زندگى میکنم و واقعا سخته این شرایط

تنهایى،بیکارى،بى حوصلگى...

پاسخ:
اره واقعا اینم هست خیلی کارا لنگ میمونه بیچاره کساییه که کل و حقوقشون اینترنتیه :(
شهر دور خیلی سخته درس خوندن هروقت خواستی بیا اینجا حرف بزنیم احساس تنهایی نکنی منم بعید نیست امسال کنکور دارم یهو بزنه شهر دور مجبور شم برم :))

چقدررر  بیان شلوووووغ شدههههه

پاسخ:
اینکه خوبه اینجا وبلاگه باز یه سایت فیلم و سریاله اونم مثل بیان بازه انقدر کامنتاش زیاد شده تو عمرش مطمئنم انقدر بازدید نداشته :)))

حوصلمون سر رفت؟! داریم دق میکنیم :)

پاسخ:
اره واقعا خیلی سخته -__- معتادیم دیگه :))
  • علیرضا آهنی
  •  یه چیزی میگه نویسنده این مطلب برام اشناست .

    پاسخ:
    نمیدونم والا من زیاد نمیام اینجا اشنا ندارم :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی